• sr@psdelta.com

Delta IP-PBx

مرکز تلفن دلتا

مرکز تلفن ابزاریست که تماسهای تلفنی درون و بیرون سازمانی را مدیریت می نماید. مرکز تلفن بسته به نوع اندازه سازمان می تواند کم ظرفیت و پرظرفیت باشد. مراکز تلفن پرظرفیت دارای تعداد کاربران بیشتری هستند و به طبع به همین دلیل می توانند تعداد تماس همزمان بیشتری را ایجاد و مدیریت نمایند. مرکز تلفن می تواند به عنوان بخشی از ابزار ارتباط با بیرون از سازمان نظیر ایمیل مورد استفاده قرار بگیرد . مثلا در سازمان های دولتی می تواند پلی برای ارتباط با دیگر سازمان ها و یا ارباب رجوع باشد. محبوبیت مراکز تلفن در جوامع امروزی به طور فزآینده ای در حال افزایش است چرا که بسیاری از شرکتها و سازمان های دولتی به متمرکز نمودن خدمات و پشتیبانی مشتریان و ارباب رجوع روی آورده اند. 

SBC

SBC به عنوان دیواره آتش (Firewall)، در شبکه‌های مخابراتی مبتنی بر IP همچون IMS، NGN، VoIP و VoLTE بکارگیری می‌شود. این المان وظیفه برقراری امنیت و محافظت از ارتباطات تلفنی مبتنی بر IP را بر عهده دارد. علاوه بر تامین امنیت، SBC امکان کنترل و مدیریت تماس‌ها، مسیریابی و یکسان‌سازی ارتباطات را در شبکه‌های مبتنی بر SIP فراهم می‌آورد. محصول SBC طراحی شرکت صنایع ارتباطی آوا قابلیت بهره‌برداری در دو حالت
I-SBC جهت ارتباط بین مراکز تلفنی و A-SBC برای پوشش مشترکین SIP را دارا است.

توضیحات بیشتر...